söndag 26 april 2009

Shoppingen glömde vi ju!

Ahhhh. Jag och Emma har shoppat idag! Gud, så härligt det är att komma med ett gäng påsar och gå igenom alla vackra saker man har fått inhandlat. Jag är dock inte den personen som kan springa omkring i butiker i timmar... Jag tröttnar när jag har hittat ett par plagg :-)

Först blev det NIKE på Freeport där jag fick inhandlat ett par - tro det eller ej - fotbollsskor! Och nej, jag tänker inte börja ägna mig åt den där förbaskade sporten. Skorna är tänkta ska hjälpa mig i min agilitykarriär istället :-) Nu har jag halkat omkring på gräsmattor för sista gången.

Sen har jag shoppat solglasögon på MQ, pocketböcker på Wettergrens och tre klänningar plus leggings på Gina. Ser framför allt fram emot att få ha på mig den här röda blåsan. Mmm så snygg!



Inga kommentarer: