tisdag 15 mars 2011

Solen skiner!

Ah, lycka är det väl att vakna upp till en solig dag :)
Inkallningskursen igår kändes jättebra och det kändes verkligen som att poletten trillade ner. Det var härligt!
Innan det var kursdags så fick hundarna sig varsitt klickerpass och Freja fick sitt filmat. Stella fick jobba på balansövningar på olika balanskuddar som de låg kvar sedan friskvårdsdagen. Hon tyckte det var lite mystiskt, och ville hellre äta upp dem - men det tillät inte matte. Fick till det lite grann på slutet, och hon får sig ett nytt pass på onsdag tror jag :)
Kom hem till min underbara karl som lagat mat och fyllt på i skafferi och kyl. Tack älskling.
Idag står det lite blandade aktiviteter på schemat. Vi ska börja dagen med en promenad på klubben tillsammans med Emma o hundarna. Efter det ska jag ta mig till gymmet och svettas en runda hade jag tänkt. Ligger i hårdträning lite extra nu då jag har en belöning i sikte när jag når ett av mina delmål ;) Är drygt fem kilo dit, så jag gör mitt bästa just nu!
Sen så har jag kursstarter ikväll i form av Agility grund och Freestyle ute i Vallda, vilket ska bli roligt! Oroar mig lite över att det är blött ute, men det får funka helt enkelt :)
Får se när vi kommer dit, då blir det lite träning för hundarna innan också.

3 kommentarer:

Gabbi sa...

Vilken skön video!! Jättefin tjej du har :-)
//Gabbi med frallan Edwin

Sofie sa...

Åh. Sötis Freja!

Sara sa...

Mycket bra kommando =)
VILA :P