söndag 26 juli 2009

Flowerpower.

Jag har verkligen inte gjort mycket under eftermiddagen, bara hängt tvätt och softat. Jag tror jag har måndagssjukan på fullaste allvar. Jag hade gett mycket för att få slippa jobba nästa vecka, jag behöver verkligen komma bort från vardagen ännu mer. Resan till Hässleholm hjälpte såklart, men nu känner jag mig bara ännu mer omotiverad till att gå tillbaka till jobbet.

Men trots att jag känner mig omotiverad idag så har jag en ganska bra Elin-dag. Jag känner mig fin i min nya T-shirt som jag fick hem häromdagen, en till Team McCartney tröja, som är mörkblå istället för svart. Jag har sprungit omkring osminkad och försöker känna mig så söt som det bara går.
Känns som en bra dag för en plåtning men tyvärr är inte Fredrik hemma... Typiskt!

Tog dock själv fram kameran och tog några kort ute i trädgården... Älskar de vita blommorna som precis har ploppat fram, love love love them.

Älskade Maria och Linkpink

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Elin! Jag skall åka till både borås och Kungsbacka :) Vill du samåka kanske? Eller du kanske ska åka med någon? :)

Anonym sa...

Nej vad typiskt! :/ :) Men då får jag läsa dina resultat på bloggen på måndagen då ;) Synd att de delar upp ibland men skönt att inte komma hem mitt i natten från tävlingarna! :)