tisdag 17 augusti 2010

Tack Kungsbacka.

På lördag och söndag är det klass 2 tävling för Stella i Kungsbacka. Det visade sig dock att jag helt missat att anmäla henne till de öppna klasserna, men tack vare trevligt bemötande från Kungsbacka får jag efteranmäla både henne och Freja till det. :-)
Vi har haft ett par härliga vilodagar nu efter lägret, i hajom och här hemma - men till veckoslutet kör vi igång för fullt igen. Det blir träning med Emma på torsdag och Sara kommer och hälsar på under fredagskvällen då vi ska träna ihop för första gången. Mycket roligt! :-)
Igår hade vi en härlig kväll hemma hos Peter med tacos och film, gott! Då vi befann oss i Kallebäck passade vi på att ta långpromenaden i Delsjön nu innan jobbet, härligt värre även om jag visst råkade irra bort mig lite när jag hoppade bort från stigarna :P
Idag fyller två av mina favorittjejer år - 23 mäktiga dessutom. Emma och Maria - grattis! I love you!

1 kommentar:

Sara sa...

Härlig klubb det där du :D :D :D
Ska bli så skoj å träffa dig/er på fredag.. Spännande om min toka till hund fattar något av dina projekt :D
Ha det!
Kram