torsdag 15 september 2011

Helgen som kommer...!

I helgen så vankas det tävling i Falkenberg, och det ska bli grymt roligt! Jag och Sofia åker ner tillsammans på lördag morgon, och vi ska ha inte mindre än sex hundar med i min lilla bil...! Ska bli en utmaning om man säger så. Tur att vi inte ska åka så långt :) Jag har en heeel del lopp att springa i helgen, så räknar med att gå ner ett par hekto, haha.
Stella ska tävla i laget Orkanvarning lördag och söndag.
Freja ska tävla i laget Team Adrenalin lördag och söndag, och Agility1 båda dagarna.
Jag ska dessutom tävla rödnäsan Pax i Hopp1 och i laget Team Adrenalin på lördagen, samt springa med raserbordern Occy i Orkanvarning och i Agility1 båda dagarna.
Det blir med andra ord en hel del springande, och värst blir det med två hundar per lag - men det ska bli kul, riktigt kul! Jag har aldrig tränat varken Pax eller Occy förut, så vi får väl se hur det går :)

Ikväll ska jag till klubben för brännbollskväll som Anna duktigt har arrangerat. Ska bli väldigt roligt! Har inte spelat brännboll på många år, så får väl se om jag har någon chans att träffa bollen alls :P


Nu ska jag återgå till tvättvikning och mat-låde-lagning. So long!

Inga kommentarer: