tisdag 21 februari 2012

Bradag!

Gaah, det kommer att gå undan i helgen...! Genrepet igår var riktigt, riktigt roligt och Freja var laddad till tusen... Vill knappt föreställa mig för hur hon kommer att vara i helgen! Överallt och ingenstans antagligen :o)

Nu sitter jag hemma hos pappa och myser en stund. Har blivit bjuden på god middag som Alice lagat och så en semla till efterrätt! Mums.
Har haft en riktigt produktiv dag idag, där jag började med en timmes styrkepass på gymmet. Det blev riktigt hårt och jag är nöjd! Var en pärs att sminka sig efter duschen sen, tog emot att höja armen mot ansiktet... ;o)
Fick massor av energi av gymmet, drog till jobbet en vända för jag hade glömt att skicka ut en kallelse igår... Sen begav jag mig mot hisingen för att köpa nya torkarblad till bilen, samt tvätta den. Bilen blev ren, men torkarbladen var såklart slut..! Tyyypiskt.
Åkte sen hem och tog hundarna på en promenad och när vi kom hem blev det lunch och sedan satte jag ljudboken i öronen och gick bananas i lägenheten. STORstädning på hög nivå, med putsande av lister, dammsugning av persienner, golvtvättning och en massa annat. Hade en härlig energinivå idag, samt att boken var så uppslukande! Satte mig för att sy ihop hundarnas lilla hundkoja, som en terriervän bet sönder för ett par år sedan ;o) Med ljudboken i öronen gick tiden så fort att jag höll på att missa min middagsbokning hemma hos Alice o pappa. Men kom i tid ändå.

2 kommentarer:

Anna sa...

Härligt med en bra dag! och oj vad du fick gjort mycket underdagen!
Kram

Anonym sa...

Skriv oftare =))