söndag 11 mars 2012

Varsegod anonym

När man får kommentarer som lyder "Skriv mer!!!", så får man väl göra det då.... Men sluta skicka anonyma kommentarer för guds skull, vill ju veta vem som skriver ;o)

I helgen har jag och Emma tillbringat 23 timmar på världens bästa brukshundsklubb, och idag hade vi sällskap av Emma och Linn.
Vi har tränat MASSOR av agility, promenerat, rensat på klubben, plockat upp tunnlar från diken, fikat, och tjötat en hel massa :o) Grymt bra helg helt enkelt...!

Nu sitter jag med ett glas rödvin, två däckade hundar i soffan och har betalat ett par räkningar något försent... :o( Aj aj aj Elin. På TVn visas Pretty Woman, och jag njuter för fullt. (det enda som saknas är mer pengar på kontot samt mintchoklad)
Ska lägga in min lägenhet på lägenhetsbyte.se snart också, då jag verkligen vill härifrån. Bor i ett område som jag verkligen har tröttnat på nu, och vill bara bort. Hundarna förknippar kvällar här med smällare, och Freja har börjat ta åt sig av skotten under vintern... Det suger något så kopiöst och jag blir så vansinnigt trött på det. Jag kan helt enkelt inte bo så här!
Jag var på en visning via boplats i söndags, men fick på måndagen reda på att jag inte fick den :o( Något som gjorde mig väldigt ledsen...

Jag har lagt på mitt schema med två kurser till i veckan, samt att jag jobbar fem timmar till i veckan. Jag trivs fortfarande fantastiskt på jobbet, och det är kul att vara på ett sådant utvecklande företag som Hundens Hus :o)
Pinglorna trivs dom med, och vi får in en hel del träningspass i fina hallen med, vilket är roligt! Längtar ihjäl mig till tävlingarna sätter igång och vi får komma ut i Sverige och springa skiten av oss :o)



1 kommentar:

Jennie sa...

Nu är det ju inte jag som har önskat ett inlägg anonymt.. Men tacksam till den som gjort det! :)

Alltid lika roligt att läsa din blogg!

kollade på din film...
Jisses Amalia va duktiga ni är!!
:D :D