fredag 30 mars 2012

Fredagshäng

I bloggers statistiksida så kan man se vad folk har googlat på när de kommit in på min sida, vilket allltid är väldigt kul att kika in på.. :)
Försöker gissa vem det är som googlat, när jag ser sökordet. Det går naturligtvis inte vanligtvis särskilt bra, haha. MEN fortfarande kuuul :)
Det blev lite klubbhäng även idag med Nicke Nyfiken och vi ägnade en stund åt att röja lite på klubben samt åt att smida planer. Jag tränade även lite tricks med Frejson, samt lite kontaktfält mellan skottsalvorna - helt insane.
I helgen ska jag agera lärarassistent på Spel o Lekar, vilket ska bli väldigt kul! Massa härliga vänner som kommer och jag får jobba tillsammans med världens bästa Catta hela helgen <3
Om en vecka sitter jag, Hanna o Linn och hundra hundar i en stuga i Blentarp - trötta efter en dags tävlingar. Åh som jag längtar dit! Agilitydebuten för 2012 kan inte komma fort nog!

Inga kommentarer: