måndag 2 april 2012

Fullspäckat!

Wow, vilka galna dagar som pågår just nu.
Lördag och söndag har jag tillsammans med Catta hållit i Spel o Lekar på jobbet. Spel o Lekar är en vidareutbildning inom allmänlydnad, som innefattar olika försvårningar på övningar, störningsträning, lekträning m.m.
Det var min första gång som lärarassistent, och trots att det var nervöst så var det väldigt spännande och roligt! Lärorikt som vanligt när man befinner sig i samma rum som Catharina.
Trots att vi pratar med varandra i telefon flera timmar i veckan, så lär hon mig något nytt varje dag. Fantastiska människa, som jag är så oerhört lyckligt lottad inför att få jobba så nära intill med.

I lördags så fick jag och tjejerna sällskap av Sarah o C-bat, och det blev lite filmkväll i form av The Help samt nya Footloosefilmen. Riktigt bra båda två! Rekommenderas varmt :o)

Söndagkvällen ägnades åt ännu mera tid på jobbet efter utbildningen. Kerstin Malm var på plats och höll en föreläsning kallad Farliga hundar, vilket var intressant!
Idag har jag haft en TILL heldag på jobbet, men då i form av vår Problemhundsutbildning. Vi har haft Kerstin Malm på schemat hela dagen och främst hållit oss till empati och etik - vilket är svårt, men intressant.
Efter utbildningens slut var det direkt kursdags för mig, kursavslutning på Agility steg 1. Duktigt, härligt gäng som har kommit hur långt som helst på den här kursen - och varit så himla goa!
Imorgon blir det skola mellan 9-17 och sen kurs på det mellan 17.45-21. Kommer att vara såååå trött på kvällen :o) Men KUL är det!

Inga kommentarer: