tisdag 24 april 2012

Fördelen med att ställa klockan okristligt tidigt på tävlingshelgerna är jag kommer upp i en himla mycket bättre tid dagarna efter en helg ;-)
Genom att jag jobbar 12-21 de flesta dagarna, så blir det inte så att jag går upp 7-8 på morgonen, utan sover oftast lite längre. Men idag o igår har jag vaknat vid sex, halv sju - dragit mig till åtta och hunnit med en himla massa mer saker innan jobbet kallar.

Det är just nu mycket tävlingspyssel o planering. Med både "min" tävling den 29 och Trippelchansen del 1 på torsdag. Just nu sitter jag med PM-pill, mail, funkisscheman, planering samtidigt som jag lyssnar på musikalfilmen till Cats. Underbar musik! Har fått ren dille på den igen :) Det kommer och går.
Inlägg om helgens tävlingar i Njudung kommer, när tiden finns :) Nu ska jag ut med mina prinsessor på en promenad i skogen!

Inga kommentarer: