torsdag 12 april 2012

Vad gör jag då? Har filmmaraton i min säng, uppdaterar min
facebookstatus, hostar samt snyter mig med alldeles för jämna mellanrum.
Jag lovar att så fort jag slutar vara sjuk ska jag sluta uppdatera min facebook
som en galning samt gnälla som en tok…!! Jag har bara så tråååkigt.
Pappa var världens snällaste pappa i förmiddags och kom hit
och gick ut med hundarna en sväng åt mig. Det blev det väldigt glada för, och
jag med!
Jag har orkat med lite mer hundaktivering idag, och det har blivit lite
klickerträning med mig sittandes på golvet i vardagsrummet. Stella har fått
träna kroppskontroll och Frejson har påbörjat sin städar-utbildning. Hon är en
hejare på att plocka upp saker, efter att jag lärde henne att plocka upp
kopplet för ett tag sedan. Men nu vill jag ta det steget längre och få henne
att plocka upp saker och slänga dem i en papperskorg. Vi börjar med en låda där
hon ska lämna sakerna i och vi kom faktiskt en ganska bra bit på väg med.
Tänkte jag skulle försöka sätta ihop en liten how-to-do-video sen med.

Inga kommentarer: