lördag 28 april 2012

Imorgon är det dags - då jag förhoppningsvis ska auktiroteras som tävlingsledare - och jag TROR att jag har koll på det mesta.
Det är mycket man vill ska flacka, och jag vill såklart att alla ska vara nöjda :) Jag har så mycket extremt bra folk runt omkring mig och är så tacksam för det!
Ida har bland annat kört Göteborg runt idag för att hitta patron till klubbens skrivare idag, men det visade sig att den inte fanns någonstans i hela västsverige (hon kollade) Så det blev för henne att köpa en ny skrivare istället, vilket faktiskt behövdes ändå.
Sen så har vi varit ett gott gäng på klubben där vi byggt fram två av banorna, burit hinder, städat, fixat med startlistor, planering och massa annat. Det är en fantastisk förening jag är med i och jag är så glad för det! :)

Jag hoppas som sagt att jag inte glömt något viktigt inför imorgon och känner mig spänd men upprymd, det ska bli grymt roligt - som alltid, att arrangera tävlingar.
Frejson ska få springa tunnelklassen tillsammans med Emma, vilket ska bli spännande att se. Jag har ritat tre av banorna imorgon och är nöjd med hur de två vi byggde upp idag blev. Tunnelklassen är jag SÅ sjukt sugen på att springa, men det får bli en annan gång. Freja får åtminstone springa :)
Jag har en hel drös med kursare som kommer för att debutera imorgon, och hoppas kunna peppa på dem ordentligt under dagen. Ska bli så kul att få se dem på tävling med :)

Nu sitter jag med ett glas vin, lite film i bakgrunden, samt en kom-ihåg-lista inför imorgon - det vi inte hann/kunde göra idag. :)

Inga kommentarer: