torsdag 16 juni 2011

Bad på schemat!

I tisdags tog jag och tjejerna premiärturen i Vättlefjäll tillsammans med Sofie och hennes tre. Det blev 8 km i galet kuperad terräng och hundarna hade fasligt roligt.
Igår avslutade jag arbetsdagen med att åka till klubben en vända och hann springa en bana med Freja. Blev lite många rivningar, men handlingsmässigt gick det bra tycker jag. Var som vanligt underbart att komma upp till klubben och mötas av en skock med goda vänner för en träningstur och liten runda i skogen. Det blev haket en sväng efteråt också, long time no see! :)
Om en stund ska jag åka iväg till Sisjön där det vankas bad för både människor och hundar, och efter det blir det lite agilityträning innan vi ska sätta oss ner för att tillverka lite leksaker tillsammans med en skock hundungdomare! :) Ska bli himlas trevligt! Dock betyder det att jag måste sitta inomhus NU - när vädret är fantastiskt underbart, för jag måste jobba ikapp med massa jobbigt jobbande. Suck. Men snaaart får vi i alla fall komma ut! :)

Inga kommentarer: