tisdag 7 juni 2011

sicket flyt!

Igår var en riktig höjdardag! :)


Tjejerna hade rejäl vila och återhämtning efter helgens fyra tävlingsdagar. Det blev massage för dem båda på söndagskvällen och båda somnade i soffan under mina händer. Så igår fick det bli vila som sagt och vi nöjde oss med ett par kortare promenader och mys i trädgården och inne. Jag fick gjort en hel massa på förmiddagen, bland annat dammsugning, våttorka golven, städa kök + vardagsrummet, tvättade och röjde i mitt rum och vardagsrummet. Kändes fint! :) På morgonen fick jag även grönt ljus att hålla kurs i Halleröd och jag skickade direkt ut en inbjudan till kurs där. Jag fick sedan under dagen in en hel massa intresseanmälningar, och så länge alla kan de datumen jag sätter så fyller jag utan tvekan två kurser på en gång! Kommer att försöka köra små grupper på 5-6 deltagare, så att man verkligen får ut mycket att kursen. Känns jättejätteroligt! :)

Jag hade sedan två kurstillfällen ute i Vallda och det var tom. roligare än vanligt. Fick dessutom en fin kontakt med en kursare, som erbjöd mig att komma och valla på hennes får! Precis vad jag har letat efter och gud vad glad jag blev! :) På vägen hem hade jag ett samtal med en vallningsguru som just nu är i Göteborgsområdet... Fick bokat tid hos honom ikväll och på fredag kväll - Sofie åker med mig också, vilket känns både skönt och roligt! :) Jag behöver verkligen hjälp, mer förklaringar och förståelse för vallningen - annars har jag inte en chans att hjälpa Freja med de förbannade ullbollarna, så jag hoppas att Peter kan hjälpa oss med detta!

Tjejerna och jag har precis kommit hem från promenad och bad nere vid Tippen, vilket var trevligt. Var inte överknökat med folk heller, blir så när solen inte skiner :)

Inga kommentarer: