tisdag 7 juni 2011

Kursinbjudan

Intresseanmälan till agilitykurs.
För att prestera bättre, ha roligare tillsammans med hunden och verkligen känna att man är ett team tillsammans med hunden, så kan det behövas att någon hjälper en.
Jag erbjuder er att komma till Halleröd i Kungälv för en agilitykurs tillsammans med mig i sommar. Kursen lämpar sig för dig som vill komma ut och tävla, eller redan tävlar på klass 1-2 nivå.
Vi går igenom grunderna i hindersug, motivation/belöningstekniker, hundens ansvar, hundens linje, byten och kombinationer.
Kursen kommer att ligga på tre-fyra kvällar under sommaren och kosta ca 850:- för sammanlagt nio timmars kurs.
Jag är alltså i nuläget ute efter INTRESSEANMÄLNINGAR till denna kurs, då datumen ej är bestämda. (Kommer att ligga på kvällstid vardagar) Anmälan är alltså ej bindande.
För att få reda på mer om instruktören - maila eller ring till elin.fahlgren@gmail.com /0701-458191.
Jag kan även erbjuda privatlektioner, och för dig som inte har en tävlingshund att träna med än (kanske har du valp fortfarande) men ändå vill nöta handling, så finns det möjlighet att låna mina hundar.
Mvh Elin Fahlgren

Inga kommentarer: