onsdag 28 december 2011

2011

2011 är snart över, och precis som alla andra så får jag väl se till att knåpa ihop en liten sammanfattning :-)

Freja hade som mål att ta upp henne till klass 2, och där lyckades vi nästan helt. Vi har fortfarande en pinne kvar för att ta oss till Agility2, men den kniper vi säkert snart :-)
Stella hade som mål under 2011 att ta sig till Klass 3, och det fixade hon med bravur!
Sammanfattningvis för mig så har det här varit mitt första riktiga år som egenföretagare inom hund, och jag måste säga att det har gått över förväntan. Pengarna kommer in, kanske inte säckvis av dem, haha, men det blir så jag klarar mig, och framför allt mår jag bra!

Under året har vi tävlat och tävlat, som vanligt! Vi har bland annat hunnit besöka Gotland, Malmö, Kristinehamn, Tidaholm, Halmstad, Katrineholm, Höör, Kungälv, Torslanda, Bollebygd, Borås och Falkenberg.

Vi har även varit på universeum med GHU, haft leksakstillverkningar, lagtävlingar på klubben, jag har gått en tävlingsledarutbildning, vi har tränat för Jenny + kroaten även i år, vallat massa får hos Jeanette, gått vallkurs för Johan, målat väggar i hajom, bytt lokal med jobbet och jag har haft mina första egna handlingskurser i Kungälv.
Jag och Freja tog oss till riksfinalen i DPAC, vi har tävlat i lagen Team Adrenalin och Orkanvarning, samt tagit DM-guld med GHU-gänget, vi har varit i Ljungby och hållit helgkurs, plockat en jäkla massa svamp samt påbörjat våran karriär inom Rallylydnaden.
Freja och jag knep förstaplatsen i lydnad på GHU's KM och Stella tog andraplatsen och Freja tredjeplatsen i Agilityn. Jag har påbörjat min utbildning till att bli Problemhundskonsult, och det finner jag extremt utmanande och spännande!
Over-all, har vi haft en jäkla bra år.

4 kommentarer:

Josefine och hundarna sa...

Låter som ett härligt år ;)

Anonym sa...

Ett gött 2011 helt enkelt :D! Hoppas att 2012 blir minst lika bra :)!

Sarah Carlsson sa...

Härligt 2011 =) Heja er =)
Du är utmanad, kolla i min blogg ;)

http://pajad.wordpress.com sa...

Ett bra år, med andra ord ;)