tisdag 27 december 2011

Back at work

Ja, inlägget nyss skulle ha publicerats i söndags egentligen men datorn kraschade för mig. Så det fick dyka upp idag istället :P
Idag är vi tillbaka på jobbet hundarna och jag, och vi fortsätter att promenera fram & tillbaka - grymt härligt. Idag har jag flyttat på möbler, städat, spacklat och slipat väggar utöver mina vanliga uppgifter.
Terapihundsföreningen som Monica och Catta arbetar igång just nu har även den fått mycket fokus. Ska bli så spännande att komma in i det här!

Nu är jag helt färdigjobbad för idag och ska börja röra mig hemåt. Sara åker nämligen hem ikväll så vill spendera så mycket tid som jag kan med henne...! Jag hatar London, sanna mina ord.
Innan vi drar ska jag försöka hinna med ett lydnadspass med Freja också, samt lite kontaktfält med Stella. Imorgon blir det nog lite mer utvecklad agilityträning här i nya lokalen tänkte jag.
Fick till ett lydnadspass med Freja i slottskogen igår. Lerig gräsmatta, många hundar som störning och vi fokuserade främst på att finslipa språngmarschen. Gick riktigt bra, men självklart tränade jag för längre, som vanligt.....!.... och träningen avslutades inte perfekt. Jag är SÄMST på att sluta i tid. Att jag aldrig, aldrig lär mig...

Inga kommentarer: