onsdag 23 februari 2011

Muffinsmöte på en tisdag

Igår så hade jag delar av styrelsen hos mig, och vi hade ytterligare ett struktur/planerings-möte inför året. Jag hade bakat muffins, kvällen till ära, och det blev frosseri på hög nivå, dessutom med härligt sällskap!
Det börjar kännas riktigt bra nu och den nya styrelsen känns kanonbra, taggade och glada - vilket gör att jag bara blir ännu mer inspirerad inför att jobba hårt och göra nytta för den här föreningen :)
Jag har tagit på mig en hel del inför året, men det känns bara kul! Jag kommer att fortsätta att vara Kursansvarig, och kommer även sitta som sammankallande i Aktivitetskommitén, som jag ska börja fylla ut platserna till redan idag förhoppningsvis. Tillsammans med rollen som Vice Ordförande och instruktör - så blir det en hel del GHU i år, och jag ska snart få gå min efterlängtande Tävlingsledarutbildning i GHU's namn - så det blir bara mer och mer hela tiden. Kul, kul, kul :) (och nej, jag tar inte på mig för mycket)

Idag skippar vi att åka till klubben hundarna och jag, då jag vet att de har militärövningar där även idag och imorgon. Vi var där igår, då de bombande okristligt högt och det var inte kul för någon. Så jag tänkte jag skulle försöka undvika det så gott jag kan. Istället tror jag att vi tar en promenad i slottskogen innan jobbet. Jag behöver hitta någon bra runda att ha som kurspromenad, och det måste vara i hyfsat räckhåll från jobbet. Får se vad vi kan snubbla in i helt enkelt :)

1 kommentar:

Hanna sa...

Det värmer i hjärtat när jag läser detta - bra jobbat!