torsdag 10 februari 2011

Zichtzoväder

Igår ringde Peters klocka halv sju, och tro det eller ej men han fick med mig upp...! Efter jag fått i mig lite frukost så satte jag igång med lite fakturering, det nya bankgirot och lite annat smått och gått. Var riktigt skönt att komma igång tidigt på morgonen och klockan 11 träffade jag Sarah på klubben och vi tog golfbanan som promenad och var ute i ungefär en timme. På slutet mötte vi upp Emma och hundarna och det blev sedan ett pass med lydnadsträning. Freja fick otroligt bra och jag höll träningen kort för att behålla känslan i både henne och mig. Klockrent ställande och läggande, perfekt inkallning och linförigheten kändes riktigt riktigt bra - framför allt språngmarchen kändes otroligt fin!
Sen åkte jag och hundarna till jobbet och hade en riktigt bra dag där. Jag hade kurser på kvällen och de gick kanonbra, var så himla kul att jag knappt ville avsluta på kvällen :)
Idag har vi ekonomimöte på jobbet, och ska förhoppningsvis lära oss massa nya saker (iaf jag) och det ska bli riktigt spännande. Efter det har jag en kurs och sen en privatlektion - ska bli spännande som vanligt! :) Dock så är mina vårkänslor som bortblåsta, och jag är galet besviken (precis som alla andra jag känner) - ute snöar det, det är disigt och blåsigt... :( Hundarna och jag ska bege oss ut på promenad i Delsjön nu, och det lockar faktiskt inte alls. Dumma, dumma väder!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Dumma dumma dumma väder! Äckliga snö o kyla!

Sarah Carlsson sa...

Här är det visst uppdateringstorka...? Skärpning!
Combat tar gärna emot en utfallsteknikkurs mot schäfrar av Flejflej!! :D