onsdag 20 april 2011

Har varit en riktigt härlig vecka (minus telefonproblemet) med vackert väder hela tiden! Har egentligen först idag, börjat njuta ordentligt utav det...
I tisdags var jag och Sofia på klubben där vi körde agility med Freja & Mitch och jag tog även en joggingrunda på golfbanan med Stella. Var dock jättetungt och hårt att springa och sen fick jag ont i knäet. Men det blev en liten runda i alla fall, vilket var skönt.
Stella och jag har fortsatt en del med bollvallningsträningen, och det börjar faktiskt likna något. Har börjat med höger/vänster nu och poletten börjar trilla ner :)

I förmiddags efter våran promenad kom jag på att det är påsk i helgen, och tänkte att en påskkort gör säkert någon glad! Hann med tre stycken innan det var dags att åka till jobbet. Var länge sedan jag gjorde påskkort - men det var riktigt roligt och jag blev nöjd med slutresultatet.

Just nu hoppar jag runt lite i lägenheten och packar om väskorna. Imorgon efter jag är klar med kurser i Vallda så hoppar jag åter igen in i bilen tillsammans med Jeanette och Sofia. I helgen vankas det Gåsahoppet i Oxie, med tävling i två dagar och på söndag åker vi via Vetlanda för en klass1tävling. Ska bli roligt som vanligt och vi blir ett stort gäng Göteborgare :)

Inga kommentarer: