fredag 15 april 2011

Vi laddar upp inför premiären

Imorgon är det premiär på hög nivå. Då ska nämligen Team Adrenalin ut på tävlingsbanorna för första gången - galet vad roligt det ska bli! Laget består av Jeanette & Pax, Jag & Freja, Sofia & Mitch och Eva & Wazz. Så tre rejäla grabbar, och så lilla Freja :) Vi har hela tiden gått ut med att det här blir ett träningsår - vi ska bara få fler lopp att träna på, och istället ev satsa på SM 2013 :) Så det känns som en jättefin chans för alla våra fyra unga hundar, att få lite mer rutin. Själv ska jag ställa mig och packa nu, då jag inte har packat en endaste pryl än. Ska hinna till jobbet också och faktiskt arbeta ett par timmar innan bilen går mot Kristianstad runt 17-tiden.

Min våg har varit ganska trevlig mot mig det senaste, om än lite grinig imorse - och det gör mig mer taggad till att fortsätta. Det blev powerwalk igår, långpromenad i onsdags och gymmet i tisdags. Kändes bra! När jag når ett av mina delmål så ska det landa ett par Lundhagsbyxor med stretch här hemma, vilket jag längtar så efter!

Inga kommentarer: