tisdag 24 januari 2012

Ett hektiskt dygn är över...

Finaste lilla Yava, som var försvunnen i 36 timmar i kylan är nu äntligen hemma igen. Tårarna har forsat och jag är så ofattbart lättad över att Felicia äntligen får hålla om sin älskade hund igen! :o) Matte Mona på andra sidan atlanten lär också vara ganska nöjd över att sagan slutade så lyckligt! ;o)
Nu är jag inne på jobbet en runda, utan att jobba dock, och Freja har precis fått sig en massageomgång av världens bästa Anna. Freja var jättefin i kroppen, men Anna hittade lite spänningar som berodde på höstens hälta - men det ska vi snart få bukt över tror jag. Freja njöt i fulla drag och skötte sig dessutom riktigt bra. Ibland är hon svår att massera då hon gärna vill åla omkring som en orm mellan Annas armar. Hon vill hellre kramas än masseras säger hon. Plus att det ibland gör lite ont och då vill hon gärna slinka undan lite grann. Men idag gick det bra, och hon "härdade" ut de lite jobbigare partierna och njöt sedan ordentligt när spänningarna släppte! Vet inte vad jag skulle göra utan Anna!
Bilden är gammal och föreställer Stella och Anna, för jag hade ingen massagebild på Frejson.
Solen skiner utanför, och jag får nästan vara nöjd över att jag inte fick tag på någon tvättid idag - då slipper jag vara inomhus. Får bli en långpromenad någonstans snart, ska bara komma på var med :o)

Inga kommentarer: