onsdag 11 januari 2012

Puss på er!

Nu har jag kört två hela dagar med kaloriräknandet och det känns bra...! Jag har fått så sjukt mycket tips och hjälp från alla håll o kanter. Alla kommer med kost o träningsråd och det gör mig så himla glad :o) Ni ringer, mailar, messar och jag får hjälp från tusen håll.i Ni peppar mig verkligen, berömmer mig och det känns fantastiskt roligt!
Jag räknar, väger och ställer matklockan som värsta Skalman, haha :o)
Anna, Sarah och alla ni andra, tack för allt!
Nu låter det som jag har kommit hur långt som helst i det här och det har jag ju verkligen inte, har knappt börjat. Men början känns bra, att jag kommit igång och framförallt att jag har fått igång min medvetenhet om vad jag stoppar i mig. Jag håller mig till mina mål och mellanmål, enligt klockan och småäter ingenting.

1 kommentar:

Sarah Carlsson sa...

Puss på dig vad du är bra! Och jag blir glad av att läsa om ditt sunda tänk - dvs inte tokbanta och bli fanatisk, utan lägga om rutiner och bli medveten. Du är klok min heta vän =)