torsdag 26 januari 2012

Det blev en "tidig" morgon för mig imorse, då tvättid stod på schemat. Fick tvättat tre maskiner och har nu ägnat en stund av kvällen åt att vika... Bara det får mig att känns mig rätt nöjd med dagen :o) Haha, har man låga krav på en bra dag då eller?! ;o)
Drog sedan in till jobbet för att jobba ett par extratimmar. Vid ett fick jag sällskap av Melvin, Maria o Link för en stunds hundträning. Link ska drillas in i lydnadsvärlden :o) Sjukt kul!
Freja fick visa, träna lite grann men mest blev det passivitet för hennes del. Link var kanonduktig och lärde sig hur fort som helst! Precis som Maria :o) 
När jag jobbat klart fick jag en stund med min favoritmentor gällande all hundträning...! Catta gav mig ett tips för ett tag sedan om hur jag ska träna stadgan i tandvisningen och jag har försökt träna utefter det. Körde dock fast en aning häromdagen och fick hjälp idag. Fick också fint beröm för att vi tränat så bra och kommit så långt :o) Känns sjukt bra! Tack för att du är så himla bra Catta! <3

Jag och Tina var i kallebäck igår och tränade en vända. Jag var väldigt nöjd med träningen och framför allt så gick passiviteten fantastiskt bra. Duktiga lilla skruttunge :o)

1 kommentar:

Osem sa...

Skulle gärna läsa vad du skriver i din blogg, men typsnittet GÅR INTE att läsa! Tyvärr.