fredag 14 januari 2011

Fredagsmys med överaskningsbesök

Det har varit två trevliga dagar på HH tillsammans med bossen från huvudstaden, flera GBG-kollegor och massa nya ansikten. Vi har hållit på med Spel och Lekar, som man kan använda på t.ex vardagslydnadskursen. Fick massor med nya tips och känner mig inspirerad. Freja och jag vann Hela havet stormar - vilket var galet roligt.Vi har även kört luffarschack, lydnadskadriljer, stafetter och massa andra roliga lekar. Är verkligen ett ruskigt kul sätt att få in störningsträning i vardagliga, och tävlingslika situationer och det är mycket koncentration, fokus, passivitet och samarbete. Planerar att ha en Speldag med mina träningstjejer en dag snart! :) Att bor tävlingsdjävular i oss allihopa lär ju inte göra saken mindre roligt.
Nu sitter jag hemma hos pappa, vi har ätit en god middag och har lite trevligt fredagsmys tillsammans. När jag kom hit ville pappa ta kort på mig och tjejerna när vi klev in, och inte reagerade jag så mycket på det... Däremot så reagerade jag desto mer då min Londonsyster kliver fram ur korridoren med ett stort leende. Hon har kommit hem över helgen, som en överraskning till mig, då vi inte träffades när hon var hemma över mellandagarna. Behöver nog inte ens förklara hur glad jag blev över denna fantastiska överraskning!
Imorgon blir det en långpromenad i slottskogen tillsammans med min kära lillasyster, så vi hoppas på fint väder :-)
Bläddrade runt här på pappas dator och hittade en fin på Sara och hennes italiano-pojkvän Gugge när dom var här under mellandagarna och en söt bild på farmor och Freja som blev bästa vänner på julafton :)

Inga kommentarer: