måndag 10 januari 2011

MyDog dag 2 och 3

Ojojoj, nu är MyDog över för i år och jag har aldrig spenderat så mycket tid där som jag gjort i år. Jag har varit där mellan åtta och nio varje morgon och åkt hem mellan 17-18 varje dag. Det kändes i fötterna efter ett tag om man säger så. I montern har vi stått upp konsant, träffat massor med trevliga människor och bara varit glada :)
Jag har träffat Kerstin Malm och Renée Sjöberg, två hundboksförfattare som är stora inspirationskällor för mig och ser fram emot maj månad då Renée kommer hit för en utbildningshelg!
På lördagen var det dags för Frejas och min sista uppvisning i finalringen och MyDog slog besöksrekord med 13,000 besökare. Det var med andra ord ganska knökat runt finalringen när det var våran tur. Catta, Anna, Pappa, m.fl var på plats för att heja på oss och Freja var supertaggad och det blev faktiskt en tjuvstart, men som tur var va vi först och kunde börja om. Sen gjorde den lilla råttan faktiskt ett felfritt lopp och satte ribban högt :) Duktiga lilla hund som har klarat av den här tokiga, urflippade miljön under tre heldagar. Hon har imponerat på mig så det bara skriker om det :)

Inga kommentarer: