måndag 10 januari 2011

Lycklig

Har varit på kontoret mellan 12-18 idag och fått gjort massor med jobb. Men nu efter MyDog finns det hur mycket som helst att göra, och jag har inte ens börjat packa upp och inventera efter mässan än. Hoppar nog in några timmar tidigare imorgon, så att allt hinns med :)
Onsdag och torsdag har vi en utbildning på Hundens Hus som heter Spel & Lekar och det bestämdes idag att jag ska gå den jag med, ska verkligen bli jätteroligt!
Jag tänkte försöka hinna med ett gymbesök imorgon också, innan promenad och jobbet.

Att stå på mässan tillsammans med Pia, Catta och mina andra kollegor har varit galet roligt. Har varit omgiven om så mycket folk, att det faktiskt var ganska skönt att arbeta helt ensam idag. Hundarna och en rörmokare var mitt enda sällskap, och det var inte alls dumt. En hel del telefonsamtal hanns dock med, så helt osocial har jag inte varit.
Jag hade svårt att avsluta och släcka ner, ville helst stanna kvar på jobbet och jag längtar verkligen tills imorgon. Kan ni förstå det? Jag har ett jobb, som jag längtar efter att få gå till. Jag har kollegor/chefer som uppskattar mig, uppmuntrar mig, inspirerar mig och får mig att känna mig otroligt bra. Jag är så lyckligt lottad att det inte är sant...!
Det blir några kontorstimmar imorgon efter jyckarna har fått sitt och sen kommer Linda för en privatlektion och efter henne har jag hyrt ut hallen i sammanlagt tre timmar, så det ska bli trevligt med lite liv i luckan :)

4 kommentarer:

S sa...

Så underbart att läsa Elin. Du är så himla mycket värd att må såhär bra!!!:)
kramar!

Camilla och terroristerna sa...

Vad härligt att det känns så bra med nya jobbet, det är du värd!

s sa...

Min älskade syster.
jag kan inte berskriva hur glad jag är för din skull.
du är så duktig och du ska bara ha beröm och en massa härliga människor runt dig.
jag är så stolt över dig systra mi.

s

Anonym sa...

Rätt tjej på rätt plats! :) Kul att du trivs så himla bra!