lördag 11 oktober 2008

Ag the hag goes stand-up


Hade en jävlars chill kväll igår med Kristian, Sara och Emma framför Idol igår. Skrattade mycket och länge. Tydligen blir jag ganska rolig efter en dags arbete, med påföljden av en uns bitterhet och aggressivitet.

Ska satsa på standup tror jag, jag tror att Björn Gustafsson kan behöva en side-kick.

Ska kalla mig Bitterfittan aka Ag the Hag aka Americas next top model (you wanna be on TOP?!)


Efter att ha sågat sisådär 9/11 Idoldeltagare (för fula ord för att nämnas här) tillsammans med Emma så började Kristian fundera på hur bittra vi blivit. Herregud, vart kommer detta sluta kan jag inte låta bli att tänka nu? Vi kommer att sitta i en lägenhet med våra katter (jag kommer antagligen att ha blivit för bitter och arg för att ha hund) och sura över våra misslyckade försök till förhållanden, endast pga att killar helt enkelt är stolpskott. Dom är dåliga i sängen, ringer inte, är barnsliga, låter deras muppkompisar svara när man ringer, kan inte stava, vill inte ha sex lika ofta som dom borde och ja, listan kan bli lång.

Tror nog att det är den tillvaron jag ska satsa på nu.


Bitter, nejdå?


Jag är så trött på skiten att jag inte ens orkade få ett utbrott på en dum kund idag. Men om jag hade orkat så hade jag haft rätten på min sida. Killen var också ett stolpskott.



Inga kommentarer: