tisdag 21 oktober 2008

fyra timmars trängsel är avklarad.

Emma och jag klev upp tidigt imorse, hoppade in i bilen och for iväg till Ge-kås i Ullared. Har ägnat fyra timmar åt att fylla en kundvagn med prylar och spendera tvåtusen pix. Har inte vågat dra ut något kontoutdrag efter det vill jag lova.
Fick köpt en massa bra och säkert överdrivet nödvändiga saker, som alltid på Ge-kås. haha!

Efter vi lassat ur våra saker hemma så åkte jag och Stella till stallet och tog en promenad i skogen. Stella hann skita ner sig ganska bra på fyrtio minuter ska jag tala om för er.
Sen hade jag en lektion för Ellen, som var jätteduktig. Det är så underbart när allt faller på plats för ens elever och det bara flyter på så himla fint.

Nu sitter jag i soffan och myser ensam med min mensvärk. Väntar på att Desperate ska börja, sen så blir det sängen för min del...

Inga kommentarer: