fredag 10 oktober 2008

Jag har också hittat hit.

Den senaste tiden på min elinsointressanta.blogg.se så har inläggen dagligen handlat om Stella, grannskapets ökända (eller välkända) bordercollie. Det är inte så konstigt med det, det är henne mitt liv kretsar om för det mesta.
Det kändes inte mer än rätt att starta en blogg som från början skulle få involvera henne lite extra.

Har sett så sjukt mycket snygga bloggar ifrån blogspot.com och ja, det var hit vi skulle. Har länge funderat på att byta blogg och nu, när jag ligger i sängen och kör tandtråd mellan bissingarna, så var det något gav mig en spark i ändan. Om det var katten som trampar ihärdigt på min mage eller om det var något helt annat kan jag inte uttala mig om i dagens läge. Men fart fick det! Här är vi nu och jag (för Stella hanterar ej tangentbordet till fullo) kommer att försöka fortsätta blogga om vårat liv tillsammans, våra framgångar och motgångar, tips och trix inom träning och min väg till att kanske en dag stå som utbildad hundinstruktör. Efter att ha taget det första steget i rätt riktning så lockar det mer och mer.

Jag önskar gamla och nya läsare välkomna.

Inga kommentarer: