måndag 13 oktober 2008

Bloggarnas bloggare bloggar inte.

Ja, dagens nyhet (förutom att räntorna gått upp lite igen) måste ju ändå vara att Blondinbella har bestämt sig för att ta en paus ifrån bloggandet. Jag har varit "skeptisk" lite från och till mot Blondinbella. Tyckte inte att hennes blogg var mycket att ha, och den ska vara värderad till fem miljoner pengar. Jag ska inte säga att jag tycker att bloggen är ofattbart intressant.. men! Tjejen har verkligen lyckats. Hon har kämpat sig igenom en jäkla massa skit och verkligen gjort sig ett namn. Hon imponerar mig faktiskt.

Gud vad fort man vänjer sig vid att bo ihop med någon. Innan Emma flyttade in hade jag hunnit vänja mig vid att bo ensam, det var ingen big deal att sitta själv de flesta kvällarna. Men NU, ja nu jävlar känns det så fort Emma är borta några timmar mer än vanligt. Har inte sett henne på ett dygn nu. Jag känner mig ofattbart ensam.

Hur patetisk är inte jag då?

Sen har jag misslyckats med min matlagning idag (till skillnad från gourmétpajen igår). Jag bestämde mig för att vara lite kreativ med kassler, då jag inte hade allt hemma för min bluecheesepasta som jag egentligen planerat. Det blir alltid katastrof när jag improviserar. Fan. Jag hittade kantareller på burk och gjorde en stuvning, stekte kassler småhackat med lite vitlök, gjorde pasta och stekte upp lite färska champinjoner. Gud vad det inte blev gott.
Blä.
Jag som fullkomligt ÄLSKAR kantareller och kassler. Jag menar pasta är väl gott? Och champinjoner har jag lärt mig att gilla på senare dagar.
Suck.

Friends är roligt iallafall.

Inga kommentarer: