fredag 26 december 2008

Jag har varit på väg..

Jag har varit inne på bloggen mycket det senaste, utan att ha skrivit ett endaste inlägg. Jag har en del grejer jag har velat få ner i skrift, bilder och händelser jag känt att jag velat publicera. Jag har haft öppet Inlägg - Skapa sidan och börjat skriva några rader tom, men sen är det som om allt bara rinner av mig.

Nu var det påväg att rinna av mig igen, fick ta en liten tänkarpaus. Om jag bara får iväg några inlägg så kanske det flyter på bättre snart igen. Jag behöver blogga, för att gå vidare, det är det jag gör. Men det har varit svårt att bara sätta på datorn ibland.

De senaste dagarna har varit konstiga. Första julen utan mamma och jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska säga. Det känns som att hon är på väg hem, som om jag kommer få se henne när som helst - trots att jag vet att det inte är så.
Det har varit svårt att hitta julstämning iår, inte så konstigt. Men jag har tappert försökt ändå, fick bakat en del julgodis, både på egen hand och med hjälp av Sara och Emma.
Var upp över öronen lycklig när jag fick med mig Celia på Jul på Liseberg.










Inga kommentarer: