måndag 29 augusti 2011

På med träningshandskarna...!

Ja, nu är det träning på allvar som gäller. Vi ska nöta slalom tills vi kräks slalompinnar...!!
Alla störningar som finns, ska vi ge oss på.
Jag kommer att börja att fokusera på att ha slalom tight nära massa andra hinder, olika föremål, människor, hundar. Sen kommer vi lägga fokus på att ta hela slalom, oberoende av min placering. Detta är störningar vi redan har arbetat mycket med, och fortfarande gör - men nu tänker jag banne mig ta det till det extrema!
Jag körde ett ganska roligt pass med hundarna i tisdags.



Trodde inte alls att de skulle köpa det här så fort, men det krävdes bara drygt tre försök innan de satte det. Är såklart främst imponerad av Stella, som har en hund framför sig :-)
Jag kommer att ha med mig leksak in på planen i helgen, då vi ska tävla i Tidaholm. Om möjlighet ges (dvs om jag redan har fel med mig) så SKA jag belöna efter slalom om hon tar det rätt. Jag måste det, och tävlingsdjävulen i mig får inte sätta stopp.

Inga kommentarer: