måndag 22 augusti 2011

Tävlingar

Jag har bara en plats kvar på min fortsättningskurs i handling, vilket känns väldigt roligt och på söndag ska jag köra en heldag med privatlektioner ute i Halleröd. Handling i fokus såklart, och det ska bli väldigt roligt :)
Under privatlektioner har du möjlighet att komma med önskemål om vad ni vill arbeta med, och jag hjälper dig med att få en bättre
relation, bättre belöningar, snävare svängar, etc.etc. Man kan vara två på en privatlektion, eller ha timmen för sig själv. Vi tränar på det du vill, handling, banor, kontaktfält, svängar, byten, slalom etc.
På söndag den 28/8 har jag spridda timmar mellan 9-15 och det är bara att höra av sig om man vill boka in någonting.

Jag har ägnat förmiddagen åt lite datorarbete här hemma, pysslat med gårdagens tvätt, och betalat fakturor och framtida tävlingar.

De vi har som vi är helt anmäla till just nu är:
Agility Halmstad 27/8 Freja indv.
Agility Tidaholm 3/9 Freja indv. Stella indv.
Agility Tidaholm 4/9 Freja indv. Stella indv.
Agility Falkenberg 17/9 Freja indv. Stella lag. Freja lag.
Agility Falkenberg 18/9 Freja indv. Stella lag. Freja lag.
Rallylydnad Torslanda 24/9
Freja nybörjarklass
Agility GMBK 25/9 Freja lag x 2. Stella lag x 2
Rallylydnad Ale 1/10 Freja nybörjarklass
Rallylydnad Mark 2/10 Freja nybörjarklass x 2
Agility Distriktmästerskap Sätila 16/10 Freja indv. Stella indv.

Inga kommentarer: