torsdag 22 juli 2010

Drar till paradiset

Går omkring med stress och ångest i kroppen, inte alls så som man ska känna när man har semester...! Vet inte riktigt vad som är med mig, men har lite för mycket för mig just nu känns det som - mycket som ska klaffa, så har lite svårt att slappna av och njuta av att jag faktiskt är ledig.
Utanför fönstret är det inte direkt något semesterväder, men det struntar jag i... Jag packar bilen full och tar med mig tjejerna till Hajom och hoppas att det ska hjälpa mig att slappna av ordentligt. Förhoppningsvis får jag sällskap av Emma redan i eftermiddag, då vi ska tagga upp inför Pinkkonserten imorgonkväll. Sen så kommer Peter ut på lördag förmiddag, vilket jag längtar efter.

Igår var en mysig kväll hos pappa då vi firade Alices födelsedag. Om ett par dagar åker mina älskade systrar till sina andra/nya hem, Californien och London och det kommer att bli galet tomt utan dem hemma. Just you and me now Mattie :-)

Inga kommentarer: