måndag 19 juli 2010

En fantastisk helg

I fredags 16.00 stämplade jag ut från jobbet för sista gången för fyra veckor framåt. Galet vad skönt det kändes att köra ut från parkeringen.
Jag åkte hem med tjejerna till Peter och vi tog en promenad till Delsjön för att besöka lantgårdsfiket och det blev koppelträning för Freja på vägen dit. Fiket visade sig vara stängt tyvärr, men vi tog en stund vid Delsjön där tjejerna fick bada. Freja dök i utan minsta uns av tvekan, till min stora förvåning.
Hemma hos Peter blev det pizza + rödvin för att fira min semester och det blev film och en lugn hemmakväll, härligt skönt.

På lördagen så tog jag en lång promenad med tjejerna hemma, packade inför söndagen och tråcklade ihop min trasiga bur som hundarna tyvärr gått lös på för ett par veckor sedan. Sen åkte jag till Redbergsplatsen där jag mötte Peter och hans kompisar Jonas och Melinda för att norpa lite av deras efterrätt innan vi åkte in till Trädgårdsföreningen där det vankades sommarkonsert. Melissa Horn var helt fantastisk och det var så synd att hon inte spelade längre, hade velat höra så himla mycket mer! Winnerbäck var otroligt bra han med och det blev en riktigt härlig sommarkväll.

Inga kommentarer: