torsdag 15 juli 2010

Knottinvigning.

Nu är jag och Emma hemkomna efter en härlig agilitykväll hos Jeanette i Bollebygd. Det vankades invigning av hennes agilitybana och det var en härlig skara människor som samlats för att köra agility, umgås och äta smarrig smörgåstårta.
Stella körde på med galet bra fart, hon var grymt taggad och jag kan inte vara mer än nöjd med det :-) Mycket som var bra i hennes lopp.

Freja var såklart taggad, som vanligt och hade lite problem med starterna då hon envisades med att tjuvstarta. Men när hon väl satt där hon skulle blev det bra :-) Hon gjorde ett sånt fantastiskt fint kontaktfält på balansen att jag nästan blev gråtfärdig! Resten var lite hipp som happ, en del bra grejer en del mindre bra grejer... :-)
Det var en kanonkväll tills knotten anföll oss och galet va sönderbiten jag blev - trots myggmedel. Min panna ser nu ut som en puckelpist, med fem-sex stora knottbett. Tack Jeanette, Emma, Katarina och alla andra för en härlig kväll! Vi kommer tillbaka snart :-)

Något mindre roligt som har hänt idag är att Ärtan har blivit bestulen på sina registreringsskyltar...! Antagligen någon som har snott dom under natten här på parkeringen. Har försökt få tag på en tillfällig skylt nu idag, men det visade sig vara lättare sagt än gjort då de stängt stationen i Frölunda och stationen i Mölndal stänger klockan 15...! Tack för det farbror blå och tack för det ***huvud som snodde mina skyltar.

Nya tag imorgon! :-)

1 kommentar:

Jeanette, flocken sa...

Tack för att ni ville komma..va jätte trevligt..får vi göra om..bara kul med nya träningskamrater :D..jag hör av mig om vallningen med :D..kraam