tisdag 6 juli 2010

Ett mirakel.

Igår hade jag en riktig kalasdag på jobbet (för en gångs skull) Jag hade säljtjänst hela dagen och regerade rent ut sagt :P Haha.
Efter jobbet möttes jag upp hemma av en saknad pojkvän och vi gick nästan direkt ut med hundarna, iförda träningsbyxor. Vi tog en promenad till Önneredsslingan på ca 20 minuter och väl framme började vi, wait for it, wait for it - jogga! Det var Elins första joggingpass någonsin och jag måste medge att det faktiskt inte var så farligt. Peter tog det lugnt med mig och vi sprang två minuter, vilade en minut, sprang två minuter osv. Det var faktiskt riktigt härligt och hundarna var med såklart och fick springa dom med. De behöver konditionsträning de med och är inte vana vid att trava i samma takt på det viset. Så de var galet trötta när vi kom hem efter 1,5 timme ute. Var riktigt skönt och man var bra trött i benen. Mer sånt! :-)

Blev sedan sen middag och sen jordgubbar hemma hos Peter där det var dags att träffa hans föräldrar - blev mycket trevligt!

Idag har vi tagit en lugn promenad och sen hunnit med lite burträning med Freja. Gick riktigt bra och jag övergick självkontrollsträning till att kunna kampa med Stella när Freja satt kvar med öppen bur. Kändes kanonbra!
Håller fortfarande på och letar boende till Bjuv i helgen, att det ska vara så jäkla svårt! Tips mottages tacksamt!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Hmmm nu börjar du skrämma mig Elin... Jag måste nog oxå ge mej ut o springa eller nått... Äta mindre... Banta som sjutton tills du kommer hit helt enkelt;)

Anonym sa...

Tälta bredvid oss?! :D

Veronica sa...

Hej Elin! Kan inte du ringa eller maila mig please.

Veronica och Izla