tisdag 24 augusti 2010

Besök hos Jeanette :-)

Idag så trotsade vi stormen rejält och styrde kosan mot Bollebygd där det vankades vallning hos Jeanette. Freja och jag körde tre små pass inne hos Jeanettes fyra får och ja, det var riktigt roligt! Freja tyckte att det var skitskoj och sprang på lite väl mycket första rundan. Men sen fick jag bra hjälp från Jeanette och vi sänkte farten och fick upp ett bättre fokus hos henne. Var väldigt lärorikt att få hjälp och vi har redan bestämt att vi ska dit på tisdag igen :-) Oj så skoj det ska bli!
Idag har jag haft två tjejer här som har tittat på lägenheten (eller rummet rättare sagt) och de var väldigt trevliga båda två....! Sen så trotsade jag ovädret igen och mötte upp Janne på klubben för ett tävlingsledar-möte och vi fick tittat på hindren, banorna och pratat igenom en hel del. När jag kom hem möttes jag av världens bästa pojkvän med en nybakad kladdkaka och glass! Mumsigt värre :-)


1 kommentar:

Jackie + Chip/Nova&Enzo sa...

Ojj vilken skillnad på Freja nu och ifrån förra kursens fårvallning!!!
Vart går Ni nu och är det i samme prisklass som förre???
Ha de gött!
Kram
Jackie