torsdag 5 augusti 2010

Skärpning

Det ska verkligen bli skärpning med bloggningen igen nu :-) Så drämmer till med ett inlägg till så här på morgonkvisten.
Om ett par timmar, då rullar vi upp till GMBK där vi ska träffa 29 andra glada, hundungdomare för ett agilityläger! Det är Jenny och Zeljko som är instruktörer och det ska bli riktigt roligt!
Freja och jag ska bo tillsammans med alla lägerdeltagarna på Scandic i Mölndal (snacka om megalyx) och Stella får flytta hem till Malin ett par dagar... Tack för det gumman!
Freja har haft problem efter en sträckning i helgen, men har fått vila hela veckan och bott i sitt back-on-track. Vi var ute och joggade igår och nu är hon mycket piggare, ingen hälta kvar. Så vi hoppas att det ska gå bra att vara med på lägret.
Igår så tog vi det lugnt när det gäller hundaktiviteter och tjejerna verkade faktiskt ganska nöjda med det. De verkar vara trötta efter en vecka hos Jessi ;-)
Jag och pappa var i förrådet i tre timmar och fick gjort en hel del som inte hanns med förra veckan. Kändes skönt! Efter det hann jag hem, faktiskt laga lite lunch och sen så mötte jag upp Linn och Emma på klubben där det vankades hinder-montering. När muttrarna tog slut, blev det att pausa och det blev träning för Linn o Emma och jag agerade banbyggare. Var riktigt kul! :-) Extra härligt är det ju att få vråla på Emma utan anledning också :P Haha.

Nu är systra mi, framme i USA (om jag har räknat rätt) Ni som vill, följ gärna hennes blogg

Vi avslutade med en smaskig efterätt hos Jessi häromdagen, ser inte så dumt ut va? :-) Så får ni titta på Frejas bästa lopp från helgen med (antagligen det som orsakade sträckningen by the way)

2 kommentarer:

Camilla och terroristerna sa...

Grymt bra, ni är så duktiga! Det var en fröjd att se dig köra med både Freja och Stella!

Anonym sa...

Tack för tipset! På de andra filmerna står jag lite mer upprätt men inte helt.. Sånt man inte tänker på själv (A) :)