tisdag 31 augusti 2010

Valpkurs avklarad

Första tillfället på valpkursen gick jättebra :-) Det var trevliga kursare, trevliga (och galet söta) hundar och kursen gick galet fort. Hann inte alls med det jag hade planerat. Kommer inte ha några problem att fylla ut den här kursen iaf, det är en sak som är säker.
Jeanette tog massor med fina kort på vallningen idag, så det blir lite fler Freja-bilder idag, och även ett av videoklippen.
Nu måste jag ställa mig och bläddra igenom min klänningsgarderob inför helgen. Pappa och jag ska till Västerås på fredag för att gå på min kusin Terese och hennes Peters bröllop. Dresscode: kavaj, och bröllopet ska hållas utomhus (om jag förstod det rätt) så nu måste jag hitta en lämplig outfit som funkar, är snygg, inte för kall och går ihop med mina skor och ytterjacka - inte helt enkelt...!





2 kommentarer:

Jessica sa...

Jäklar viilken skillnad från de första filmerna, ni ser ju ut som proffs redan (i mina ögon iaf;)) haha Duktiga Freja och framförallt duktiga Älin!;)

Mia sa...

Åh vad det ser fint och harmoniskt ut :D! Annat än när jag och min tokaussie är inne i vallhagen :P!!