onsdag 15 december 2010

2 år har gått ♥

Idag har det gått två år sedan himlen tog tillbaka sin allra vackraste ängel.

Utanpå mitt skal fortsätter livet att rusa förbi som det aldrig gjort annat.
Mitt liv fylls med mer och mer jobb, nya aktiviteter och så mycket att göra att jag aldrig hinner sätta mig ner, vänta in sanningen och inse att jag aldrig mer kommer att få se dig.
Jag har fortfarande inte förstått.

Jag kan heller inte förstå, hur tiden kan fortsätta att gå utan dig här.
Hur kan gräset fortsätta växa, hur kan fåglarna fortsätta kvittra?

Sanningen hinner ifatt mig, ingen kommer och tröstar.
Du fattas mig mamma, något oerhört.

3 kommentarer:

Sofia sa...

Tänker på dig.

Anonym sa...

Underbara Elin.. Tänker på dig väldigt ofta skall du veta!

Camilla och terroristerna sa...

Tänker på dig och din familj.
Massor med kramar från oss