onsdag 12 augusti 2009

Det är inte lätt när det är svårt...

Just nu springer det omkring två galet glada hundar runt mina fötter, men det är att föredra då de båda väckte mig genom att leka PÅ mig i sängen. Brottas, bitas och knuffas passar sig tydligen bäst ovanpå en sovande Elin.
(hundarna på bilden, har ingenting med texten att göra)

Det skulle ha kommit ett till veckobloginlägg ganska direkt, men har sånna extrema problem med min dator - inget funkar! Varken mail, inloggningar på olika sidor, kamera, mobil, sätta i CD-skiva, nada! Så har varit lite halvgrinig över detta. Men som tur är har man två datorer och får växla fram o tillbaka typ hela tiden.
Snart kommer i varje fall en uppdatering från småland-dagarna också!

Igår blev det tisdagsklubben åter igen för mig och Sarah, som har extremt dåligt inflytande på varandra... Haha, var trevligt vissa stunder - men ska nog skriva till Berså och klaga, för maken till kass DJ har jag sällan skådat. Och massa konstigt folk på dansgolvet hela tiden... Men vi hade roligt ändå.
Sarah drog sig upp ur sängen tidigt imorse, jag somnade om efter en mikrosekund och nu så sitter jag här med hennes yrväder till hund bredvid mig. Han har precis bestämt sig för att en IKEA-kasse verkar vara en bra sovplats :-)

Om en stund så kommer Maria hit, då ska hon ta min bil och köra och sällskapa mig och hundarna i stan. För vi är på väg till Kulturkalaset där vi ska uppträda/medverka idag. Det är GHU som håller i att visa upp och ha prova på tillfällen med Agility och Freestyle. Så jag och Stella ska debutera i Freestyleuppvisning idag :P Funkar det så får Combat sig en liten runda på planen han med! :-) Så idag och imorgon mellan 13-15 ungefär så finns vi Trädgårdsföreningen om ni vill komma förbi och säga hej! :-)

1 kommentar:

Sarah Carlsson sa...

Tack för en kul kväll/natt trots "wonna be"-DJ, och för hjälpen med turbotussen :P :)
Kram