söndag 30 augusti 2009

Trötta men nöjda tjejer.

Freja, Stella och Jag tillbringade över två timmar i rastgården i förmiddags, men inte gjorde vi många knop för det. Freja busade med Aragorn en stund, Stella lekte med sina pinnar och jag läste min bok. Solen sken lite på oss och vi hade en härlig stund där.
Freja lekte så härligt med bjässestora Aragorn, som var så försiktig med henne. Freja dundrade runt som en galning, kastade sig mot honom, stod på bakbenen och bet omkring i hans tjocka päls. Han låg mest på marken och gruffade, tyckte nog att hon var patetisk med sitt naggande ;-) Däremot fick jag till den här goa bilden, ser ut som att Aragorn ska dubba Frjea till riddare tycker jag allt. Men snacka om att hon ser liten ut!
Efter vi var "klara" i rastgården gick vi bort till hållplatsen för att möta två killar som skulle titta på mammas lägenhet, två britter - verkade som reko killar, så blir antagligen de som får flytta in.

Har ägnat resten av dagen åt plikter; tvättning, dammsugning, diskning - sånna roliga saker ni vet! Tjejerna har varit ganska så trötta, legat i sängen och tittat på ungefär. Freja fortsätter att möblera om... Hon hämtade fleecefilten igen förut när vi satt i soffan. Hon ser så himla rolig ut när hon sätter igång, ska försöka att filma henne nästa gång jag ser det så öppet. Nu ligger hon på divanen, har kurat in sig i en annan filt och somnat med huvudet på armstödet - ganska så söt. Stella ligger redan på min plats i sängen och sussar hon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vilket fint Lejon!