onsdag 2 september 2009

Onsdag förmiddag och det pågår ett slagsmål i min säng för närvarande. Tjejerna verkar ha gjort upp en morgonrutin nu känns det som. Först kommer Freja och väcker mig, kelar en liten stund. Sen vaknar Stella till liv och kommer upp hon också. Jag går upp, börjar göra frukost och tjejerna ligger kvar i sängen - tills myset helt plötsligt övergår i slagsmål... av hög kaliber.
Jag var precis inne och tittade på dem, då stog de båda två på bakbenen i sängen, och slänger sig samtidigt ner i en stor kram och biter och slafsar på varandra.
Roligt har dom i alla fall...
Snart ska jag dra ner båda odjuren från sängen och gå ut och gå en sväng. Så får tjejerna ligga och vänta på att Maria kommer hit :-) Är så himla skönt att Maria har börjat rasta dom om dagarna nu, känns grymt skönt.

Imorgon kommer Maria, Malin och förhoooooppningsvis även Paulina (kärlek!) hit för att baka muffins inför kurshelgen. Gud vad vi har längtat efter den här helgen, ska bli så himla himla roligt.

Igår var käraste Elena här och vi satt och pratade en stund och tittade på en dålig komedi på TV. Pratar lite om att Elena kanske ska hyra mitt överblivna rum :-) Skulle inte bli förrän i november, men känns som en himla bra idé - så jag hoppas att det blir så.

När vi kommit hem från våran promenad ska jag även träna lite med Freja, håller på att förberedera mig mentalt för att sätta igång med lydnad med kanske till o med båda tjejerna om det funkar, så ska se till att få in momenten på rätt sätt nu med Freja.
Jag ska även sätta mig och fortsätta med lite "skolarbete", rättare sagt en hemuppgift till kursen i helgen som jag inte är klar med. Blir nog så att jag tar med datorn till jobbet och gör klart den där... Måste ha med den dit imorgon för utskrift så det är lika bra, slipper jag sitta med det ikväll...

Universums största grattisskrik till Anna och Nicklas som fick en dotter den 1:e september 2009. Elna Christine - välkommen!

1 kommentar:

Camillaa & Ellisen sa...

Hallenago, ja ser de framför mej KRAAAAM å SLAFFS! :D