måndag 14 september 2009

Vilken sol!

Igår gick jag och la mig 21.30, något jag aldrig gjort förut...! Inte sen jag var typ sju i alla fall ;-) Var helt underbart skönt och sen så vaknade jag pigg klockan sju, men låg kvar och gosade med tjejerna tills 07.30. Har haft en lugn och skön morgon, nu ska jag dricka upp mitt morgonkaffe, sen hoppa in i duschen och efter det blir det en härlig morgonpromenad runt tippen. Blir nog flera varv till och med :-) ! Solen skiner och det ser till och med ganska vindstilla ut, gud så härligt.

Igår eftermiddag tog jag med mig båda tjejerna och mina hinder ner till tippen, och tränade lite grunder med Freja. Stella sprang mest omkring som en vettvilling och busade i gräset. Freja var oerhört arbetsvillig och verkar tycka att det här med agility är riktigt roligt! Hon tar slalomporten riktigt fint och det funkar bra från både vänster och högerhandling. Hopphindret går med jättebra och vi har börjat träna in "fram" ordentligt. Ett annat genombrott är att hon äntligen börjat intressera sig för leksaker! Det är dock tack vare min andra lilla busunge. Freja tycker det är jätteroligt när Stella jagar henne med leksakerna i munnen och nu tycker hon dessutom att det verkar roligt att kampa med mig!

1 kommentar:

Camilla sa...

Japp, det gör vi :)