måndag 28 september 2009

Men Elin då...!

Hur dålig har inte jag varit på att blogga då?! Skäms på mig.

I lördags var det jobb som gällde hela dagen, sen en stressig stund innan jag till slut befann mig på Restaurang Victoria där det var dags för Sarah och Andreas gemensamma 25årsfest! Blev en jättetrevlig kväll, med massor med skratt, god mat, dricka och möten med nya härliga människor!

Världens bästa Maria var hundvakt under kvällen/natten och lämnade till och med hundarna hos mig på söndag förmiddag. Var mest trött när jag vaknade, men fick ändå tummen ur och åkte med Malin för lite träning på GHU. Tog först en promenad bland löven runt klubben och sen blev det lite hinderträning. Tränade slalom, lite kontaktfält och hopp+tunnel. Det sköts en hel del och Freja tyckte inte att det var sådär jätteroligt. Måste åka upp till klubben oftare så hon vänjer sig!
Hade planerat att ta en promenad där uppe idag, men då det blåste så mycket så kände jag inte för att promenera med hundarna var för sig. Utan tog en runda runt våran gamla skolslinga, där jag inte varit på länge. Var härligt trots att det blåste något förbannat och tjejerna var glada över att få tumla runt bland höstlöven i skogen.

I söndags eftermiddag blev det även lite valpträning med Higgins för att sen mysa i soffan med Elena över en bit pizza och skratt framför TVn. Egentligen borde jag sitta och skriva träningsdagbok över våran valpträning just nu, men jag orkar inte riktigt.. :-) Har fastnat framför Idol istället! Nu blir det att hålla tummarna för sina favoriter, jobbigt det här med kval. Hade helst velat att alla gick vidare som ska sjunga idag... Eddie, Jon, Andreas, Calle och Nicklas... Men måste jag välja blir det mellan Eddie och... ja, sen vet jag inte med de andra, haha. Calle och Jon diggar jag skarpt!

Maria, jag saknar dig!

1 kommentar:

Zandra sa...

Det är bakom smycke kan man säga, jag tror det är grevegårdsskolan som ligger precis brevid, jätte fin är den :) Men en del bajs i gräset så tipset om du hittar dit är att du håller dig till stigen :)