måndag 28 september 2009

Idol-juryns siste medlem rapporterar.

Då jag anser mig ha extrema musikala kunskaper och bara ja, är jävligt bra på att sitta hemma i soffan och bedöma folk när de inte hör - tänkte jag nu dela med mig av mina åsikter.

Andreas - fin röst, men ett mesigt framträdande och jag tål inte att det när man framför en låt av en av Sveriges bästa artister. Fy skäms på det...

Nicklas - duktig, härlig röst - men inte riktigt klar för Idol 2009. Rädd för att alla galna Palm-fans från förra året kommer rösta vidare lillpojken trots dettta.

Calle - åååh, som gjorde den grymmaste auditionen. Helt fantastisk röst, men snälla Calle - lev upp på scenen! Bättre idag än tidigare dock. Tycka om

Jon - härlig röst, bra karisma, scennärvaro och självförtroende. Hans ögon och hesa röst fångar en verkligen!

Eddie - JA TACK! hetaste i år, gör mycket för att få se hans småsmutsiga sida igen, skäggig och rockig. Mumma! Rösten är inte dum den heller, mohahaha.

Svårt val, men det måste bli Jon och Eddie som går vidare ikväll (även om jag gärna fått med mig Calle också...!



JA TACK!

3 kommentarer:

Camillaaa sa...

Hahahaha Coach! Mycket bra jury ord!
Träningen går bara bra! Pipandet är olika dag för dag... Han har börjat pipa mindre ute å 12 timmar inne istället! Mycket härligt! Men bara det att ja kan gå en sansad promenad har gjort så mycket! Han är jättego! Börjat med ögonkontakt ibland.. inte när han ska få kissa å nosa, det är ensålänge för svårt! Låter det bra eller är jag för långsam? :$ Kram

sara sa...

erik grönwall då?
han är ju huur söt och duktigt som helst!
lätt min favorit!
:):)

Elin sa...

Ja, men han var ju inte med igår! :-)