onsdag 30 september 2009

SOOOOOOOL

Jag säger bara en sak - om inte juryn tar vidare Eddie på fredag så skjuter jag första bästa människa. Ja, ni hörde rätt! Det var ett hot!
Igår gick två fantastiskt duktiga tjejer vidare, Mariette och Erika - precis de två jag hoppades på :-) Skoj skoj!

Igår förmiddags tog jag med mig tjejerna till tippen för morgonpromenaden, gud så ljuvligt skönt det var. Vi var där strax efter nio, knappt några människor ute och det var hur skönt som helst. Träffade dock två söta killar, en vit golden till Freja och en svart labbe till Stella - men ingen till mig... Suck. Jag vet inte hur det här "hundtricket" ska fungera egentligen, för det händer inte så mycket på den fronten.

Nu ska jag ta med mig tjejerna, möta upp Maria och Link och jag och Maria ska träna varandras hundar en stund - projekt såklart :-)

Inga kommentarer: