måndag 7 september 2009

Helgen har varit härlig

Lördagen fortsatte med mer psykologi men även lite hundträning. Där vi en och en fick två övningar som vi skulle undervisa gruppen i. Jag var nöjd med min insats och kände mig säker framför flickorna :-)

På kvällen träffades jag, Paulina, Maria och Malin för en trevlig bowlingkväll och några öl. Jag började storslaget med tre strikes på raken, men efter det gick det bara utför... Haha, roligt hade vi i allafall! Vi var sjukt trötta efter dagen och jag o Paulina tog inte mer än ett par minuter på oss att somna efter vi kommit hem... Man blir trött av de här helgerna ska jag tala om för er.

På söndagen var det dags för oss elever att hålla våran första kurs! Jag och Anki hade fyra hundägare tillsammans och kämpade riktigt bra tycker jag :-) På onsdag ska jag till hundens hus igen och ska då börja med Agilityinstruktör för första gången! Ska bli så himla roligt! Ska ha med mig båda tjejerna första dagen, så får vi se sen om jag ska nöja mig med en hund eller två de resterande dagarna...
Nu sitter jag och skriver färdigt mina sjukdomsarbeten, några träningsdagböcker och har även gjort ett visitkort som vi har i läxa till nästa gång. Synd bara att skrivaren min inte vill fungera med min dator, hade kännts bättre att skriva ut allt på en gång och ta med på onsdag - men men, lite duktig har jag varit i alla fall!

Igår var jag dödstrött när jag kom hem, och faktiskt lite grinig (fråga mig inte varför) Men istället för att sitta hemma och tjura så kom en inbjudan från Sarah lägligt... Blev kyckling, äpplepaj och actionfilm (inte riktigt på samma gång) tillsammans med Sarah och Viktor.

Inga kommentarer: